top of page
  • Vanessa

Bericht uit Gambia

Beste Wishful Africa,


Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken, we waarderen alles wat jullie voor ons doen.

Corona probleem in Gambia..

Zoals we allemaal weten is het een pandemie die de hele wereld en Gambia in het bijzonder treft, het maakt dat veel mensen hun leven en banen verliezen en ook het onderwijs van schoolkinderen beïnvloedt.

Zoals u wellicht weet, leven de meeste van onze mensen in extreme armoede , de meeste mensen vonden het moeilijk om aan eten voor hun gezin te komen. Het gebaar van Wishful Africa kwam op het juiste moment. Toen ik de gezinnen bezocht zag ik dat ze nog geen kopje rijst hadden om van te eten. Het was gevaar was niet meer het virus, maar de honger die corona veroorzaakte.

Na het uitdelen van de zakken rijst kwamen de mensen bij mij bidden voor Stichting Wishful Africa. De dankbaarheid die zij voelen is niet in woorden uit te brengen. Ze blijven bidden voor de stichting.

Een schoolhoofd vertelde me dat de voetbalkleding op tijd binnenkwam, ze hadden ze hard nodig. Sommige scholen krijgen hebben nog nooit sportkleding gehad. Tijdens de lock-down werd er ook op scholen ingebroken. Sportkleding en andere items werden dan gestolen.

De familie's in de dorpen en de gehele gemeenschap zijn blij en trots op wat Wishful Africa en de sponsors voor hen doen . Heel erg bedankt en moge God je belonen en je meer kracht en een goede gezondheid geven ... God zegenen Wishful Africa en haar sponsors.


Kind regards from

Alasan M Sey

Volunteer Wishful Africa

55 weergaven0 opmerkingen
bottom of page